Organizarea nuntii – Servicii de design de eveniment & wedding planning
Maison Dadoo este locul unde cele mai importante momente din viata ta devin realitate! Creaza-ti alaturi de noi o experienta de neuitat, pentru ca aceasta zi importanta trebuie sa fie un moment magic pentru tine si cei dragi.
Avem o experienta extensiva in organizarea de nunti, fiind acolo pentru a ne asigura ca fiecare poveste de dragoste va fi transformata intr-un eveniment unic.
Ne mandrim cu abilitatea noastra de a oferi servicii personalizate si detalii impecabile la orice nunta pe care o organizam. Oferim consultanta si servicii complexe si personalizate de organizare nunta, incepand de la scouting de locatii, design & styling de eveniment, pana la tot ce tine de buchete florale, accesorii si aranjamente sau alte decoruri florale din locatie si pana la elemente de logistica, servicii de catering, productie, si Wedding Plannning.
Organizare si planificare nunti tematice
Fie ca este vorba de o nunta mai restransa, cu aer romantic Parizian, undeva intr-o gradina, de o nunta cu inspiratie BoHo-Chic in mijlocul unui camp sau lan de lavanda, de o petrecere cu tematica italiana si vibe Mediteraneean la un conac, sau despre o nunta grandioasa si plina de glam, intr-o locatie de lux, suntem aici sa va ajutam sa creati un eveniment care sa va reflecte personalitatea si preferintele.
Am avut placerea sa scriem povesti de neuitat pentru clientii nostri atat in Bucuresti cati si in mai toate orasele din tara, dar nu de putine ori am dus magia si peste hotare, in tari precum Italia, Franta, Grecia, sau Bulgaria. Indiferent de context punem mereu pasiune, creativitate si profesionalism pentru a ne asigura ca intelegem in detaliu viziunea clientului si o transformam in realitate.
Wedding Planner: Planificarea si organizarea integrala a nuntii tale
La Maison Dadoo credem intr-o abordare dincolo de cea client-furnizor. Abordarea noastra este mereu una umana, empatica stiind ca fiecare aspect al experienței clientului contează, începând de la modul în care sunt întâmpinați la prima intalnire, până la toate recomandările personalizate care tin de bunul-mers al evenimentului sau.
In acest context Maison Dadoo ofera si servicii complete de Wedding Planning, adica managementul evenimentlui.
- Identificarea locatiei ideale pentru eveniment, vizitarea acestora cu clientul.
- Consultanta cu privire la stabilirea unei eventuale tematici a evenimentului, conceptul in jurul caruia sa putem construi ulterior povestea
- Consultanta cu privire la identificarea si stabilirea impreuna a unor criterii de styling si de design pentru locatie, de la parte de aranjamente si decoratiuni florale pana la elemente de decor si logistica ale mesei, luand in considerare toate spatiile existente precum si dorintele si bugetul clientului.
- Consultanta privind alegerea meniului de mancare si bautura
- Consultanta privind alegerea artistilor performanti si a altor elemente de spectacol
- Consultanta privind alegerea fotografului / videografului pentru eveniment
- Consultanta in realizarea elementelor de papetarie si grafica personalizata inainte si dupa eveniment
- Crearea unei oferte si a unei prezentari tip Mood Board personaloizata conform celor agreate
- Calcularea de bugete si ajustarea lor pana la eveniment conform solicitarilor clientului.
- Coordonarea efectiva a evenimentului (relatia cu toti furnizorii implicati, timing, event flow, etc, briefing-ul tuturor celor implicati etc)
- Prezenta event plannerului in cadrul evenimentului
- Coordonarea relatiei cu personalul care asigura zona de tehnic, sunet, lumini etc
- Coordonarea relatiei cu artistii/trupele de muzica prezente in cadrul evenimentului
- Coordonarea bucatariei si a ospatarilor sau a altor terti implicati in aceasta zona (alte statii mobile de mancare/dulciuri/bautura, etc)
- Prevenirea situatiilor neprevazute si gestionarea acestora
- Comunicarea eficientă și transparentă cu clienții, asigurându-ne că cerințele și așteptările lor sunt înțelese și îndeplinite în mod corespunzăto atat inainte de eveniment cat si in timpul acestuia.
- Verificarea si urmarirea respectarii contractelor incheiate cu furnizorii
- Dupa caz putem facilita si orice alte solicitari precum: confirmarea prezentei invitatilor, coordonarea receptiei si pozitionarii la mese a invitatilor, cu ajutorul hostesselor.
- Asigurarea transportului pentru invitati si chiar identificarea de cazari pentru acestia.